Τρίτη, 23 Μαϊος 2017 12:47

Σύκα: πόσο ωφέλιμα είναι για την υγεία

Οι λάτρεις τους τα καταναλώνουν και το χειμώνα στην αποξηραμένη τους μορφή, ενώ όλοι οι υπόλοιποι κάνουν υπομονή μέχρι να έρθει η εποχή τους και να τα απολαύσουν φρέσκα και αρωματικά.

Όσο ξεφλουδίζετε το επόμενο σύκο, διαβάστε μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τα οφέλη τους, τη διατροφική τους αξία, την ιστορία τους, αλλά και τρόπους για το πώς να τα καταναλώσετε αλλιώς.


Μια φορά κι έναν καιρό…
Ένα από τα πιο αρχαία δέντρα του κόσμου, η συκιά αναφέρεται στα πιο πρώιμα ιστορικά ντοκουμέντα κι έχει ιδιαίτερη θέση στη Βίβλο, με κάποιους αναλυτές των θρησκευτικών κειμένων να αναφέρουν ότι ο απαγορευμένος καρπός δεν ήταν μήλο, αλλά σύκο, κάτι το οποίο στηρίζουν στο γεγονός ότι Αδάμ και Εύα ήταν ντυμένοι με φύλλα συκής. Σύκα καλλιεργούνται στη Μέση Ανατολή και τη Μεσόγειο και παράγονται και στη χώρα μας.

Ο ιδιαίτερος αυτός καρπός της συκιάς έχει μοναδική, γλυκιά γεύση και ιδιαίτερη υφή, απαλή, αλλά και τραγανή χάρη στους σπόρους του. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα, μέταλλα, όπως κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο και χαλκό και διαλυτικές φυτικές ίνες, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί μια πολύ καλή πηγή των αντιοξειδωτικών βιταμινών Α, Ε και Κ, οι οποίες συμβάλλουν στην υγεία και την ευεξία του ανθρώπου.

Πόσο μας ωφελούν σύμφωνα με τις έρευνες...

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να μαθαίνετε τα νέα μας

Invalid Input

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

08/2020

Περισσότερο διαβασμένα