Ο Δήμος Δυτικής Μάνης, διοργανωτής του Bike Vertical Challenge, ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την πρώτη διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025, υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας.
Ο αγώνας ασφάλτινης ποδηλατικής ανάβασης 8χλμ και +342μ υψομετρικής, με εκκίνηση από τον Κάμπο Δυτικής Μάνης και τερματισμό στο ορεινό χωριό Βόρειο, συγκέντρωσε συνολικά [αριθμός συμμετοχών] ποδηλάτες. Οι αθλητές και οι συνοδοί τους απόλαυσαν τη μοναδική διαδρομή και την παραδοσιακή φιλοξενία της Μάνης.
Η διοργάνωση συνοδεύτηκε από όμορφες εικόνες και χαμόγελα, ενώ σχολιάστηκε θετικά από όλους τους συμμετέχοντες, την τοπική κοινωνία αλλά και τους υποστηρικτές. Τα χαμόγελα και η ικανοποίηση όλων αποτέλεσαν τη μεγαλύτερη επιβράβευση για την Οργανωτική Επιτροπή.
Νικητές ανά κατηγορία
Γενική Κατάταξη Ανδρών
1ος – Φίλιππος Λυριτζής [16:52]
2ος – Σταύρος Κανελλόπουλος – [17:17]
3ος – Γιώργος Νικολακέας– [17:44]
Γενική Κατάταξη Γυναικών
1η – Πηνελόπη Λάσκαρη – [23:21]
2η – Jennifer Wendland – [27:38]
3η – Mαρία Κελέση – [37:25]
Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν πλούσιες παροχές, πάντα με δωρεάν συμμετοχή, προσφορά του διοργανωτή Δήμου Δυτικής Μάνης:
- Chip χρονομέτρησης
- Νερά AVRA & αναψυκτικά 3Ε
- Μπανάνες Dole
- Μακαρονάδα & σαλάτα στον τερματισμό
- Τοπική μπύρα Nema beer
- Τοπικό προϊόν ελιάς Blauel Organic Products
- Travel size αντηλιακό Vichy Capital Soleil
- Ενεργειακή μπάρα/βάφλα & drink mix Naak
- Αναμνηστικό παγούρι από Naak & Apostolidis Action
- Αναμνηστικό μετάλλιο συμμετοχής
- Επιπλέον, όλοι οι αθλητές μπορούν να λάβουν δωρεάν τις φωτογραφίες τους από το www.foto-trexoume.gr.
Μεγάλο Δώρο: Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν ένα ζευγάρι ποδηλατικά γυαλιά MORFEO της 42K.
Όλοι οι νικητές παρέλαβαν επιπλέον δώρα από τη Vichy Capital Soleil και τη Blauel Organic Products.
