Με μεγάλη συμμετοχή από τα παιδιά αλλά και τους γονείς τους, πραγματοποιήθηκε και φέτος, την Κυριακή των Βαΐων 1η Απριλίου, το «Πάσχα των Παιδιών».

Στην εκδήλωση που διοργάνωσε η αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής του δήμου Ηρακλείου στο Πολύκεντρο Νεολαίας, τα παιδιά, με τη βοήθεια των μελών των ΚΕΚΟΙΦ – ΑΠΗ της 3ης Δημοτικής Κοινότητας, έφτιαξαν λαμπάδες, κάρτες, καλαθάκια με αυγά και πολλές ακόμη κατασκευές και μπήκαν έτσι στο πνεύμα των ημερών.

Τώρα το περιοδικό Εύφορη Γη έρχεται στο σπίτι, στο γραφείο σας ή στο κινητό σας!

Γίνετε συνδρομητής για την έντυπη έκδοση εδώ 

Ακολουθήστε μας: