Για λόγους ανωτέρας βίας αναβάλλεται το προγραμματισμένο για τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2019 σεμινάριο για καινοτόμα επιχειρηματικότητα στον Αγροδιατροφικό Τομέα.
Το σεμινάριο είχε προγραμματιστεί στο πλαίσιο του έργου «Focus – Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα μέσω υλοποίησης διακρατικών συνεργατικών σχημάτων» .
Η νέα ημερομηνία και ώρα θα ανακοινωθεί σύντομα.
